Sub Aqua Club Marinus ry etsii uusia pelaajia

Laji on sukellus ja joukkueen kotipaikka on Helsinki. Joukkueeseen kuuluu 10 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Sub Aqua Club Marinus Ry on vuonna 1981 perustettu Helsingissä toimiva sukellusseura. Marinus on alunperin perustettu hylky-sukelluksesta kiinnostuneiden sukeltajien toimesta, mistä kertoo myös hylyn merkki seuran logossa.

Pieni mutta sitäkin aktiivisempi joukko toimii ympäri vuoden järjestäen sukellusreissuja rannikon vesiin, sisämaan kaivoksiin ja välillä myös ulkomaillekin. Sukellamme pääasiassa Suomenlahdella ja liikumme kesäisin seuran omalla tukialuksella Wiimalla. Myös seuran ulkopuoliset sukeltajat ovat tervetulleita veneretkillemme. Talvisin uiskentelemme pääkaupunkiseudun uimahalleissa.

Seurassamme on aina ollut etusijalla mukava yhdessäolo. Seuralaisilla onkin varsin rento ote tähän hauskaan harrastukseen. Toisaalta seurasta löytyy kokemusta myös erittäin vaativiin sukelluksiin. Tule mukaan!

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 4 kuukautta sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.